wtorek, 13 stycznia 2015

Super sałatka z porów :) PYSZNA !

Hej :)

Na śniadanie u nas dzisiaj wspaniała sałatka z porów. Niezwykle smaczna i prosta w wykonaniu.
Wypróbujcie ją, warto :)

Potrzebujecie do jej stworzenia :

1 duży por
1 duży ogórek konserwowy
1 puszka kukurydzy
4 jajka
majonez
pieprz, ostra papryka, sól

Por dobrze myjemy i odkrawamy jasną część, ciemne liście lądują w zamrażalniku. Przydadzą się na zupę. Por musicie pokroić w cieniutkie płatki i delikatnie posypać solą, aby zmiękł. W czasie kiedy por mięknie, ogórek i jajka kroimy w drobną kosteczkę. Następnie wszystko razem mieszamy i dodajemy majonez, ok. 3 duże łyżki. Najlepiej dodajcie tyle ile lubicie. Na koniec dodajemy pieprz i ostrą paprykę i sałatka gotowa :) Odstawiamy na ok. 2 godziny do lodówki. Proste prawda ?

A oto jaśnie Pani sałatka :) Pozdrawiamy !


4 komentarze:

  1. Świetne zdjęcia jak i Stylistyka ! Kocham pory :)
    Wygląda bardzo smakowicie, akurat mam przerwę obiadową w pracy i zgłodniałam :)

    Zapraszam do mnie: http://passionatanyprice.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Wygląda apetycznie ;) Sama nigdy nie robiłam, ale jadłam kiedyś u rodziców kupną, która mi średnio smakuje, bo jest za bardzo majonezowa jak dla mnie. I jajek to ona nie miała :P Muszę kiedyś sama zrobić, bo pory bardzo lubię.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. My nie uznajemy kupowanych sałatek ponieważ z reguły mają tonę soli i ocet brrrrr :/ dlatego zawsze robimy sami :) i polecamy wszystkim takie rozwiązanie :) Pozdrawiamy !

      Usuń